Startseite
    evi
    madibär
    allo
    alex
    Mei mausl
    de Lisa
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


http://myblog.de/nadinesschatzl

Gratis bloggen bei
myblog.de





Mei Mausl

Also de naddl und i wir kennen uns etz dann a scho seit fast 5 Jahr, aba so richtig verstanden hama uns erst ab da 6. aba dann so richtig! Du weißt dass du mir hammer wichtig bist und dass ich dich lieb! du bist imma für mi da egal was is, aba vorallem hast du mir geholfen und hilfst mir imma no mit der ganzen scheiße mit meine eltern! da hätt i ohne di ned gwusst wie i damit fertig werden soll! und mit dir in da schui is a imma hammer lustig! aba vorallem wenn ma mir zwei mal wida mitm "handy unter der Bank SMS schreiben" oder wenn de naddl wenn ma mathe- hausaufgab verbessern mal wida durchs ganze Klassenzimma uuuuups schreit weil sie grad merkt dass sie sich verechnet hat! oder wenn sie am griesbeck mal wida weiß machen will dass arrogantia( dt. Hochmut, Arroganz) Statur heißt und der des ano glaubt. naja oda de naddl kriegt si a nimma ein wenn da tomys mal wida af den stuhl steigt und titanic nachmacht! Mein Gott Schule ohne dich is wie ein Auto ohne Reifen ( so dad des da herr griesbeck etz ausdrücken). Aufgrund vo da Naddk ihrer " schwungvollen  Tafelabwischtechnick meint scho so mancher Bio-Lehrer de Naddl hätt erm mit da Kreide was aufs Hemad gmalt, dem  de schlaue melli natürlich sofort zustimmt und meint dass des scho a supa sach is! Also was ich damit sagn will ich hab  volle kanne lieb und geb dich nimma her! Ich brauch de doch noch für unsere Doppelhochzeit! Und zieh deine domina- Stiefel öfter an du weißt ja was davon abhängt babys und so!

4.12.06 20:03


that's me

Name: Melli
Alter: leida no 15
Ort: Bogen

über mi sollt ma wissen dass i manchmal glaub i ziemlich zickig bin
aba des ned bes gmeint is, da hab i halt einfach so meine Stimmungssschwankungen:-) I interessier mi bsondas fürs Eishockey, in des i etz dann a scho seit da 4. klass geh, des is halt einfach imma a Fetzengaude vorallem wenns mal wida gwingan ( was ja im Moment ned ganz so oft vorkimmt) Außerdem bin i a voi der Bayern-Fan, a wenn de oarm des ned imma leicht machan, bei dem schmarn de de manchmal zamspuin. Aba i bin ja ned aso dass i nur beim Sport zuschau, na i betreib a seiba oan. Spui nämlich Tennis und des etz a scho seit  i 8 Jahr alt bin. Aso bei mir sieht ma i bleib de sachan treu de i mal ogfanga han. Außerdem kannt i wie bei jedem dearndl glaub i bis die Kreditkarte glüht shoppääääään. und Telefonieren des is a so a sach bei mir, wie ma an meine Rechnungen sieht! Zum schluss mecht i mi amal bei allen bedanken di i so an ganzen tag nerv( also de Lehrer schließ i da mal aus:-) ), vor allem wens um ebban ganz bestimmten geht, gel und mi so neman wie i bin, was bestimmt manchmal ned so leicht is ;-)  ich hab eich alle lieb und bin unendlich froh dass i eich alle hab!

 

 

4.12.06 22:02


mei nachbarin

I kenn Lisa scho seit i af da welt bin also scho gaaaaaaaaaanz lang und ich will sie nie mehr verlieren! Lisa und i hama Nachbarinnnen,  " fast" Cousinen und hammer guade Freindinna, i hab di unendlich fest lieb. lisa lasst nichts über mi kema und verteidigt mi imma! Des ham dann a scho a paar Leit mitkriegen missn. Außerdem kann ma si mit ihr ziemlich guad streiten, des dama dann zwar a a paar mal aba vertragen dama uns a imma glei wida. Mit der deutschen Sprache hats unsere Lias etz a ned so moats mäßig,gel.Außerdem  sagt Lisa imma was dengt ohne Rücksicht af Verluste und wenn sie sich was in den Kopf gesetzt hat dann zieht si des a gnadenlos durch. I bin mit da Lisa 4 Jahr lang ind Grundschui ganga und dann ham sie unsere Wege leida getrennt. " Joggen" geh mit dir war eigentlich a imma voi cool a wenn ma so guad wie ned gejoggt han! ;-) Sondern liba andere sachan gmacht han ( redn, oda mit meinem Gschichte/ Englisch Lehrer ( haffner!!!!) umd Wetten Treppen afe renna :-)naja und halt no andere sachan ;-)  Ja mir hama eigentlich scho so jeden scheiß miteinander durchgmacht! I hoff dass i dir genauso wichtig bin wie du mir a wenn ma oft verschiedene Meinungen ham! Lieb di!

4.12.06 22:22


Mit da Alex versteh i mi eigentlich erst seit dem Sommer, i hätt ma nie dengt dass ma af so kurze zeit so ins herz schließen kann wie i di. des is einfach da wahnsinn! Uns zwei verbindet leida ein gleiches Schicksal aba vo dem fang i etz lieber gar ned erst o. Dank da Alex steh i etz scho imma um halbe 6 af weil sie mi ja um 7 abholt :-) du hast mich zu ner richtigen Frühaufsteherin gmacht, du! Mit dir und da Nadine ins Bodenkastenturnen geh war eigentlich scho imma a gaude aba naja de leit de da no higanga han de hama halt ned so meng, gel. Du bist a ganz a liebe und dir kann i alles erzählen egal was is. Danke dafür! I kann ma mei Leben ohne di scho gar nimma vorstellen. I hab di unbandig lieb!

4.12.06 22:35


that's me

Name: Melli
Alter: leida no 15
Ort: Bogen

über mi sollt ma wissen dass i manchmal glaub i ziemlich zickig bin
aba des ned bes gmeint is, da hab i halt einfach so meine Stimmungssschwankungen:-) I interessier mi bsondas fürs Eishockey, in des i etz dann a scho seit da 4. klass geh, des is halt einfach imma a Fetzengaude vorallem wenns mal wida gwingan ( was ja im Moment ned ganz so oft vorkimmt) Außerdem bin i a voi der Bayern-Fan, a wenn de oarm des ned imma leicht machan, bei dem schmarn de de manchmal zamspuin. Aba i bin ja ned aso dass i nur beim Sport zuschau, na i betreib a seiba oan. Spui nämlich Tennis und des etz a scho seit  i 8 Jahr alt bin. Aso bei mir sieht ma i bleib de sachan treu de i mal ogfanga han. Außerdem kannt i wie bei jedem dearndl glaub i bis die Kreditkarte glüht shoppääääään. und Telefonieren des is a so a sach bei mir, wie ma an meine Rechnungen sieht! Zum schluss mecht i mi amal bei allen bedanken di i so an ganzen tag nerv( also de Lehrer schließ i da mal aus:-) ), vor allem wens um ebban ganz bestimmten geht, gel und mi so neman wie i bin, was bestimmt manchmal ned so leicht is ;-)  ich hab eich alle lieb und bin unendlich froh dass i eich alle hab!

5.12.06 17:48


dancing-queen de allo oda wie auch alinia is ma in da letzten Zeit furchtbar ans Herz gwachsen und des hama eigentlich ebban ganz bestimmten zu verdanken! ( für den jenigen hama bestimmt a scho an de 100 Codenamen ;-) ) also unsere gemeinsamen lieblingsfarben hand defintiv blau, rot, grün. grau! ja eine weitere stärke von uns is a bio- wir lieben dieses fach! ja ohne de ali wär de schui a nur halb so schee. Z.B wenn ma mal gschichte ham und nach 3 Jahren Gschichte fragt Ali: Was isn eigentlich Demokratie?" jaja des hand de momente da is de ali wie sie leibt und lebt. oda wenn ma ihr an witz erzählt dann kimmt erst amal: hä? und dann a minuten später achso! de ali is halt ned de schnellste was sich leider auch beim essen widerspiegelt. neeeeeeeee is ja ned bes gmeint, du weißt scho wies gmeint is! naja obwohl unsere ali ja scho komische vorlieben hat! ali is Fan von Werder Bremen! ne aba mit da ali kann ma supa telefonieren vorallem afd Nacht bis um 1 in da fria, wenn ma eh scho fast einschlafan aba dann doch no weidatelefonieren. und de ali is a IMMA für einen da wenn mas braucht und versteht einen einfach. außerdem kann si supa tanzen und wenn ma grad amal in Sport an Tanz braucht dann packt de Ali a paar coole Moves aus,gel. und wenn ma de dann ned ko dann bringt einem de ali de einfach bei a wenns scho halbe 11 afd Nacht is und ma eigentlich ins Bett geh wui, jaja de ali zieht des dann durch! aso mei allo ich hab dich unendlich lieb und bin hammer froh dass ich dich hab! du verstehts mich vorallem in einer hinsicht bsondas guad und dafür gema scho mal a paar umwega, gel (in den 1. Stock wenn ma eigentlich in den keller missat und so! insidaaaaaaaaa) als letzes kann i nur sagen KVgCSUs!
5.12.06 18:17


de naddl


Mei Mausl

Also de naddl und i wir kennen uns etz dann a scho seit fast 5 Jahr, aba so richtig verstanden hama uns erst ab da 6. aba dann so richtig! Du weißt dass du mir hammer wichtig bist und dass ich dich lieb! du bist imma für mi da egal was is, aba vorallem hast du mir geholfen und hilfst mir imma no mit der ganzen scheiße mit meine eltern! da hätt i ohne di ned gwusst wie i damit fertig werden soll! und mit dir in da schui is a imma hammer lustig! aba vorallem wenn ma mir zwei mal wida mitm "handy unter der Bank SMS schreiben" oder wenn de naddl wenn ma mathe- hausaufgab verbessern mal wida durchs ganze Klassenzimma uuuuups schreit weil sie grad merkt dass sie sich verechnet hat! oder wenn sie am griesbeck mal wida weiß machen will dass arrogantia( dt. Hochmut, Arroganz) Statur heißt und der des ano glaubt. naja oda de naddl kriegt si a nimma ein wenn da tomys mal wida af den stuhl steigt und titanic nachmacht! Mein Gott Schule ohne dich is wie ein Auto ohne Reifen ( so dad des da herr griesbeck etz ausdrücken). Aufgrund vo da Naddk ihrer " schwungvollen  Tafelabwischtechnick meint scho so mancher Bio-Lehrer de Naddl hätt erm mit da Kreide was aufs Hemad gmalt, dem  de schlaue melli natürlich sofort zustimmt und meint dass des scho a supa sach is! Also was ich damit sagn will ich hab  volle kanne lieb und geb dich nimma her! Ich brauch de doch noch für unsere Doppelhochzeit! Und zieh deine domina- Stiefel öfter an du weißt ja was davon abhängt babys und so!

4.12.06 20:03
5.12.06 18:31


 [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung